Projecte COR DE LLOP

Un somni que creix

El llop viatja lliure i salvatge. Travessa el paisatge de muntanyes i boscos trotant místic i poderós. És el senyor dels boscos, l’amo del seu destí.

Vaig crear un projecte per estar al seu costat en la seva lluita fen meu el seu destí. Ara em trobo seguin les seves passes per les feréstecs muntanyes del Pirineus i no podria imaginar tenir millor companyia amb els membre d’ udols (una part, doncs mai coincidim tots) la Maria i el Marçal que sempre son al meu costat. Les jornades han estat insuperables com tot el que té a veure amb el regnat del llop, tot ens parla d’ell i la seva presencia es palpa en la immensa energia que desprenen aquestes muntanyes.

Hem trobat rastres de molts animals (fagina,mostela,senglar,llebre i cabirol); tot part del entorn lloper. Creix la presencia del germà llop i augmenta la nostra il·lusió. He viscut moments que no tenen preu i veig en la joventut del meu equip un compromís enorme, gegantesc com els cims plens de neu i em fa feliç saber que tot tindrà continuïtat garantint un demà pels meus estimats llops

Perquè el missatger no es important

Cor de llop

Comentarios en: "Un somni que creix" (4)

  1. Rafael Canals dijo:

    bon dia xavier. segueixo amb interes el que aneu publicant, perque m´interessa molt el tema natura fauna, sobretot les lludries, pero el llop tambe em sembla molt interessant. soc molt montanyer des de fa molt anys, i m´agradaria que comptessiu amb mi per si os puc fer algun servei en alguna sortida que feu per cercar el llop.
    vaig fer una foto el 5 d´abril de 2014 al port del comte, que em va semblar era de llop. li vaig enviar al santi palazon, pero mai em va contestar si era o no de llop.tinc les coordenades. intentare enviar-les. gracies.

    • Bon dia Rafael, moltes gràcies per visitar el meu bloc i m’alegro que t’agradi. Tots sumem en la lluita per una natura salvatge neta i lliure, si ens movem per la teva zona encantats d’avisar-te si m’envies la foto miraré de dir-te si és o no llop i si tens les coordenades molt millor

      una forta abraçada bones festes

  2. Animo y a seguir adelante con este hermoso sueño de caminar al lado del lobo.

Responder

Nube de etiquetas

